Умови гарантії
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ
- Гарантія надається виключно на виконану роботу та використані запасні частини. Гарантійні зобов'язання не поширюються на інші вузли та частини пристрою.
- Вимога клієнта про безоплатне усунення недоліків у техніці протягом гарантійного строку розглядається після пред’явлення квитанції та/або розрахункового документа.
- Гарантія не поширюється на наступні види робіт:
3.1. будь-які види ремонту, при проведенні яких виявлено порушення умов експлуатації техніки (вирвані та потемнілі мікросхеми, вигорілі доріжки, елементи, сліди перегріву і втручання некомпетентних осіб тощо), будь-які чистки, апаратна профілактика;
3.2. будь-які роботи з ремонту техніки з виявленими механічними пошкодженнями (які мають ознаки падіння, ударів, тріщини, відколи корпусу тощо) та залитої техніки;
3.3. ремонтні роботи виконані в інших сервісних центрах. - Причини відмови у гарантійному ремонті:
4.1. при пошкодженні гарантійних пломб, наклейок, стікерів, при виявленні слідів їх переклеювання або ремаркування.
4.2. за наявності механічних, електротехнічних, хімічних пошкоджень поверхні пристрою або його компонентів (видимі зміни кольору компонентів, здутості, відколи, вм’ятини) які можуть бути розцінені як сліди удару, а також за наявності ушкоджень, викликаних використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин;
4.3. при порушеннях правил експлуатації (неправильність підключення, подача неправильних напруги живлення, ігнорування правил електростатичної безпеки тощо);
4.4. за наявності слідів стороннього втручання або виконання ремонту сторонніми особами;
4.5. при потраплянні всередину пристрою сторонніх предметів, рідин, вологи, комах.
Реквізити Сервісного центру TOPHASH®:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПХЕШ"
Код ЄДРПОУ: 44226440
Фактична адреса: 03048, місто Київ, вулиця Івана Пулюя, 1В
тел. +38 (095) 490 33 00, адреса ел. пошти: service@tophash.ua
Умови гарантії
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ
- Гарантія надається виключно на виконану роботу та використані запасні частини. Гарантійні зобов'язання не поширюються на інші вузли та частини пристрою.
- Вимога клієнта про безоплатне усунення недоліків у техніці протягом гарантійного строку розглядається після пред’явлення квитанції та/або розрахункового документа.
- Гарантія не поширюється на наступні види робіт:
3.1. будь-які види ремонту, при проведенні яких виявлено порушення умов експлуатації техніки (вирвані та потемнілі мікросхеми, вигорілі доріжки, елементи, сліди перегріву і втручання некомпетентних осіб тощо), будь-які чистки, апаратна профілактика;
3.2. будь-які роботи з ремонту техніки з виявленими механічними пошкодженнями (які мають ознаки падіння, ударів, тріщини, відколи корпусу тощо) та залитої техніки;
3.3. ремонтні роботи виконані в інших сервісних центрах. - Причини відмови у гарантійному ремонті:
4.1. при пошкодженні гарантійних пломб, наклейок, стікерів, при виявленні слідів їх переклеювання або ремаркування.
4.2. за наявності механічних, електротехнічних, хімічних пошкоджень поверхні пристрою або його компонентів (видимі зміни кольору компонентів, здутості, відколи, вм’ятини) які можуть бути розцінені як сліди удару, а також за наявності ушкоджень, викликаних використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин;
4.3. при порушеннях правил експлуатації (неправильність підключення, подача неправильних напруги живлення, ігнорування правил електростатичної безпеки тощо);
4.4. за наявності слідів стороннього втручання або виконання ремонту сторонніми особами;
4.5. при потраплянні всередину пристрою сторонніх предметів, рідин, вологи, комах.
Реквізити Сервісного центру TOPHASH®:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПХЕШ"
Код ЄДРПОУ: 44226440
Фактична адреса: 03048, місто Київ, вулиця Івана Пулюя, 1В
тел. +38 (095) 490 33 00, адреса ел. пошти: service@tophash.ua