Умови ремонту

 

 

УМОВИ ПРИЙОМУ, ВИДАЧІ, ДІАГНОСТИКИ ТА РЕМОНТУ ТЕХНІКИ

 

  1. Техніка приймається на ремонт у зібраному та укомплектованому вигляді.
  2. Сервісний центр приймає техніку на ремонт та видає клієнту квитанцію або інший документ, в якому зазначається найменування та адреса Сервісного центру, найменування техніки, модель, серійний номер; дата приймання техніки на ремонт, опис зовнішнього вигляду техніки, опис заявленого недоліку, плановий строк виконання ремонтних робіт, інформація про клієнта, засоби зв’язку з ним та інша необхідна інформація.
    2.1. Сервісний центр приймає техніку без розбирання та перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт розуміє та погоджується з тим, що всі несправності та ушкодження, які можуть бути виявлені в техніці при її технічному обслуговуванні, виникли до передачі Сервісному центру.
  3. Клієнт погоджується, що несе усі ризики неможливості виконання Сервісним центром ремонту або подальшої повної непрацездатності техніки та неможливості відновлення такої працездатності, що зумовлені або пов’язані із можливими проявами у техніці дефектів/впливів та обставин, не зазначених у квитанції, зокрема, в разі порушень умов експлуатації техніки, наявності слідів потрапляння всередину техніки вологи, сторонніх предметів, корозії, впливу електромагнітного випромінювання, некваліфікованого ремонту або механічних пошкоджень тощо.
  4. У разі доставки техніки за допомогою транспортної компанії в коробці з технікою необхідно вкласти інформаційний лист із зазначенням контактних даних клієнта та описом проблем, а також всі необхідні для діагностики аксесуари.
    4.1. Сервісний центр не несе відповідальність за можливі пошкодження техніки що виникли при її транспортуванні.
  5. Діагностика полягає у проведенні робіт з виявлення причин поломки техніки, а також оцінки її технічного стану за допомогою спеціальних методів та засобів.
    5.1. Клієнт зобов’язаний сплатити вартість діагностики якщо відмовляється від обслуговування/ремонту техніки, в тому числі якщо не погоджено вартість ремонту та/або плановий строк виконання ремонтних робіт.
  6. За результатами діагностики визначаються дефекти, узгоджується вартість ремонту та плановий строк виконання ремонтних робіт. Оплата за ремонт здійснюється з урахуванням вартості запчастин.
    6.1. Запасні частини та аксесуари, які доставляються під замовлення обміну та поверненню не підлягають.
  7. Якщо в процесі діагностики чи ремонту буде встановлено додаткові несправності, чи пошкодження, не вказані клієнтом при здачі техніки, ремонт призупиняється до узгодження подальших дій із клієнтом. Термін ремонту при цьому може збільшуватися на час, необхідний для узгодження.
  8. Якщо за результатом проведення діагностики заявлений клієнтом недолік не підтверджений, техніка повертається без виконання ремонтних робіт.
  9. Сервісний центр має право відмовити клієнту в проведенні обслуговування/ремонту техніки, якщо за результатами діагностики буде встановлено порушення правил використання техніки, визначених інструкцією та/або гарантійним талоном та/або експлуатаційними документами, недоцільності проведення ремонту, відсутності виробничих можливостей, комплектуючих та за інших умов.
  10. Ремонт здійснюється тільки виявлених при прийманні дефектів та перевіряється на заявлені дефекти. Якщо дефекти не вказані — перевіряється тільки на ввімкнення та старт. Сервісний центр не несе відповідальності за прояв у техніці дефектів, не зазначених у квитанції, повної або часткової втрати працездатності пристрою або окремих його вузлів і блоків у процесі ремонту, що з'явилися не з вини Сервісного центру, у разі грубих порушень користувачем умов експлуатації техніки, наявності слідів корозії, потрапляння вологи або механічних пошкоджень, а також за будь-яких прямих або непрямих втрат, понесених клієнтом або третіми особами в разі непрацездатності техніки.
  11. Не приймаються претензії щодо додатково виявлених дефектів після відновлення працездатності техніки, що не вмикалися при здачі в ремонт, тому що не могли бути перевірені до моменту ремонту.
  12. Плановий строк виконання ремонтних робіт визначається Сервісним центром в огляду на наявність запасних частин, технічну складність ремонту, необхідність тестування та/або налаштування техніки тощо.
  13. Сервісний центр в односторонньому порядку збільшує плановий строк виконання ремонтних робіт у випадку затримки постачання запасних частин, необхідністю виконання додаткових робіт, відсутністю належних умов для виконання ремонтних робіт (електроенергії) тощо.  
  14. Техніка, яка пройшла діагностику та/або ремонт у Сервісному центрі, видається Клієнту після оплати виконаних робіт та використаних комплектуючих.
  15. Під час передачі клієнту відремонтованої техніки представник Сервісного центру проводить перевірку в присутності клієнта відповідності параметрів та споживчих властивостей техніки вимогам експлуатаційних документів.
  16. Видача техніки Сервісним центром здійснюється за пред'явленням квитанції. У разі втрати квитанції, замовлення видається за письмовою заявою клієнта та поданням копії документа, що посвідчує його особу.
  17. Клієнт повністю несе відповідальність за резервне копіювання даних з техніки при здачі в Сервісний центр, включаючи як призначену для користувача інформацію, так і встановлене програмне забезпечення. В результаті ремонту вміст зовнішніх і внутрішніх носіїв інформації (жорсткі диски, карти пам’яті, флеш накопичувачі портативних пристроїв) може бути втрачено повністю або частково, а також пошкоджено, в цьому випадку Сервісний центр не несе відповідальність за часткову або повну втрату даних, програм або будь-який іншої інформації, збереженої на будь-якому пристрої зберігання інформації
  18. Сервісний центр не несе відповідальності за цілісність і збереження карт пам'яті, кабелів та будь-яких аксесуарів, крім випадків, коли відповідний аксесуар потрібен для діагностики/ремонту техніки. Відомості про приймання аксесуара обов’язково зазначаються у квитанції.
  19. Форс-мажором є надзвичайна і непереборна подія, що звільняє від відповідальності за виконання зобов’язань. До таких подій відносяться: стихійні лиха, збройні конфлікти, транспортні проблеми, дії влади, пожежі, потопи, протиправні дії третіх осіб (крадіжки, пошкодження та все що суперечити чинному законодавству України).
  20. Замовник дає згоду Сервісному центру на обробку своїх персональних даних шляхом передачі техніки Сервісному центру. Інформація зберігається й обробляється виключно Сервісним центром без права передачі третім особам.  
  21. Замовник зобов'язаний забрати відремонтовану чи не відремонтовану техніку протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту повідомлення про готовність чи відмову від ремонту. Якщо неможливо було повідомити замовника про готовність техніки у разі зазначення замовником невірного контактного телефону, що вказується у квитанції, то строк обчислюється з моменту здачі техніки в ремонт. Після визначеного терміну нараховується плата за зберігання техніки у розмірі 200,00 (двісті) гривень на добу, але сума за зберігання не може перевищувати ринкової вартості техніки.
  22. Через шість місяців з дня завершення ремонту техніка переходить у власність Сервісного центру, а клієнт втрачає право на отримання цієї техніки або будь-якої компенсації за неї.
  23. Для поліпшення якості обслуговування телефонні розмови між представником Сервісного центру та клієнтом будуть записані.

 

 

Реквізити Сервісного центру TOPHASH®:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПХЕШ" 
Код ЄДРПОУ: 44226440
Фактична адреса: 03048, місто Київ, вулиця Івана Пулюя, 1В
тел. +38 (095) 490 33 00, адреса ел. пошти: service@tophash.ua 

 

Умови ремонту

 

 

УМОВИ ПРИЙОМУ, ВИДАЧІ, ДІАГНОСТИКИ ТА РЕМОНТУ ТЕХНІКИ

 

  1. Техніка приймається на ремонт у зібраному та укомплектованому вигляді.
  2. Сервісний центр приймає техніку на ремонт та видає клієнту квитанцію або інший документ, в якому зазначається найменування та адреса Сервісного центру, найменування техніки, модель, серійний номер; дата приймання техніки на ремонт, опис зовнішнього вигляду техніки, опис заявленого недоліку, плановий строк виконання ремонтних робіт, інформація про клієнта, засоби зв’язку з ним та інша необхідна інформація.
    2.1. Сервісний центр приймає техніку без розбирання та перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт розуміє та погоджується з тим, що всі несправності та ушкодження, які можуть бути виявлені в техніці при її технічному обслуговуванні, виникли до передачі Сервісному центру.
  3. Клієнт погоджується, що несе усі ризики неможливості виконання Сервісним центром ремонту або подальшої повної непрацездатності техніки та неможливості відновлення такої працездатності, що зумовлені або пов’язані із можливими проявами у техніці дефектів/впливів та обставин, не зазначених у квитанції, зокрема, в разі порушень умов експлуатації техніки, наявності слідів потрапляння всередину техніки вологи, сторонніх предметів, корозії, впливу електромагнітного випромінювання, некваліфікованого ремонту або механічних пошкоджень тощо.
  4. У разі доставки техніки за допомогою транспортної компанії в коробці з технікою необхідно вкласти інформаційний лист із зазначенням контактних даних клієнта та описом проблем, а також всі необхідні для діагностики аксесуари.
    4.1. Сервісний центр не несе відповідальність за можливі пошкодження техніки що виникли при її транспортуванні.
  5. Діагностика полягає у проведенні робіт з виявлення причин поломки техніки, а також оцінки її технічного стану за допомогою спеціальних методів та засобів.
    5.1. Клієнт зобов’язаний сплатити вартість діагностики якщо відмовляється від обслуговування/ремонту техніки, в тому числі якщо не погоджено вартість ремонту та/або плановий строк виконання ремонтних робіт.
  6. За результатами діагностики визначаються дефекти, узгоджується вартість ремонту та плановий строк виконання ремонтних робіт. Оплата за ремонт здійснюється з урахуванням вартості запчастин.
    6.1. Запасні частини та аксесуари, які доставляються під замовлення обміну та поверненню не підлягають.
  7. Якщо в процесі діагностики чи ремонту буде встановлено додаткові несправності, чи пошкодження, не вказані клієнтом при здачі техніки, ремонт призупиняється до узгодження подальших дій із клієнтом. Термін ремонту при цьому може збільшуватися на час, необхідний для узгодження.
  8. Якщо за результатом проведення діагностики заявлений клієнтом недолік не підтверджений, техніка повертається без виконання ремонтних робіт.
  9. Сервісний центр має право відмовити клієнту в проведенні обслуговування/ремонту техніки, якщо за результатами діагностики буде встановлено порушення правил використання техніки, визначених інструкцією та/або гарантійним талоном та/або експлуатаційними документами, недоцільності проведення ремонту, відсутності виробничих можливостей, комплектуючих та за інших умов.
  10. Ремонт здійснюється тільки виявлених при прийманні дефектів та перевіряється на заявлені дефекти. Якщо дефекти не вказані — перевіряється тільки на ввімкнення та старт. Сервісний центр не несе відповідальності за прояв у техніці дефектів, не зазначених у квитанції, повної або часткової втрати працездатності пристрою або окремих його вузлів і блоків у процесі ремонту, що з'явилися не з вини Сервісного центру, у разі грубих порушень користувачем умов експлуатації техніки, наявності слідів корозії, потрапляння вологи або механічних пошкоджень, а також за будь-яких прямих або непрямих втрат, понесених клієнтом або третіми особами в разі непрацездатності техніки.
  11. Не приймаються претензії щодо додатково виявлених дефектів після відновлення працездатності техніки, що не вмикалися при здачі в ремонт, тому що не могли бути перевірені до моменту ремонту.
  12. Плановий строк виконання ремонтних робіт визначається Сервісним центром в огляду на наявність запасних частин, технічну складність ремонту, необхідність тестування та/або налаштування техніки тощо.
  13. Сервісний центр в односторонньому порядку збільшує плановий строк виконання ремонтних робіт у випадку затримки постачання запасних частин, необхідністю виконання додаткових робіт, відсутністю належних умов для виконання ремонтних робіт (електроенергії) тощо.  
  14. Техніка, яка пройшла діагностику та/або ремонт у Сервісному центрі, видається Клієнту після оплати виконаних робіт та використаних комплектуючих.
  15. Під час передачі клієнту відремонтованої техніки представник Сервісного центру проводить перевірку в присутності клієнта відповідності параметрів та споживчих властивостей техніки вимогам експлуатаційних документів.
  16. Видача техніки Сервісним центром здійснюється за пред'явленням квитанції. У разі втрати квитанції, замовлення видається за письмовою заявою клієнта та поданням копії документа, що посвідчує його особу.
  17. Клієнт повністю несе відповідальність за резервне копіювання даних з техніки при здачі в Сервісний центр, включаючи як призначену для користувача інформацію, так і встановлене програмне забезпечення. В результаті ремонту вміст зовнішніх і внутрішніх носіїв інформації (жорсткі диски, карти пам’яті, флеш накопичувачі портативних пристроїв) може бути втрачено повністю або частково, а також пошкоджено, в цьому випадку Сервісний центр не несе відповідальність за часткову або повну втрату даних, програм або будь-який іншої інформації, збереженої на будь-якому пристрої зберігання інформації
  18. Сервісний центр не несе відповідальності за цілісність і збереження карт пам'яті, кабелів та будь-яких аксесуарів, крім випадків, коли відповідний аксесуар потрібен для діагностики/ремонту техніки. Відомості про приймання аксесуара обов’язково зазначаються у квитанції.
  19. Форс-мажором є надзвичайна і непереборна подія, що звільняє від відповідальності за виконання зобов’язань. До таких подій відносяться: стихійні лиха, збройні конфлікти, транспортні проблеми, дії влади, пожежі, потопи, протиправні дії третіх осіб (крадіжки, пошкодження та все що суперечити чинному законодавству України).
  20. Замовник дає згоду Сервісному центру на обробку своїх персональних даних шляхом передачі техніки Сервісному центру. Інформація зберігається й обробляється виключно Сервісним центром без права передачі третім особам.  
  21. Замовник зобов'язаний забрати відремонтовану чи не відремонтовану техніку протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту повідомлення про готовність чи відмову від ремонту. Якщо неможливо було повідомити замовника про готовність техніки у разі зазначення замовником невірного контактного телефону, що вказується у квитанції, то строк обчислюється з моменту здачі техніки в ремонт. Після визначеного терміну нараховується плата за зберігання техніки у розмірі 200,00 (двісті) гривень на добу, але сума за зберігання не може перевищувати ринкової вартості техніки.
  22. Через шість місяців з дня завершення ремонту техніка переходить у власність Сервісного центру, а клієнт втрачає право на отримання цієї техніки або будь-якої компенсації за неї.
  23. Для поліпшення якості обслуговування телефонні розмови між представником Сервісного центру та клієнтом будуть записані.

 

 

Реквізити Сервісного центру TOPHASH®:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПХЕШ" 
Код ЄДРПОУ: 44226440
Фактична адреса: 03048, місто Київ, вулиця Івана Пулюя, 1В
тел. +38 (095) 490 33 00, адреса ел. пошти: service@tophash.ua